...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMALI MOGĄ WIĘCEJ MARKETING MAŁEJ FIRMY CZYLI WOJNA O RYNEK
Drogi Przedsiębiorco.
Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję!
Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać – doskonale trafiłeś.
Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla małych przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodzianki – nie mogę się nadziwić, jak wielki potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach małych firm.
Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i wielkich słów. Potrzebujesz konkretnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyróżnić się i zacząć naprawdę zarabiać!
Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem. Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją na pewno wzrosną! Zapraszam!
ISBN
978-83-7488-149-4
Wymiary
10,5 x 14,5 cm
Autor
GABRIELA ANTCZAK
Wydawca
Placet
Okładka
broszurowa
Ilość stron
168
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: