...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneJęzyki obceSłowniki obcojęzyczneMAŁY SŁOWNIK BIZNESMENA POLSKO-ANGIELSKI, ANGIELSKO-POLSKI BR

MAŁY SŁOWNIK BIZNESMENA POLSKO-ANGIELSKI, ANGIELSKO-POLSKI BR

18,95 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Polsko-angielski i angielsko-polski słownik terminów i zwrotów używanych w języku biznesu, zwłaszcza w takich dziedzinach, jak handel międzynarodowy, ubezpieczenia, transport i spedycja, finanse, bankowość i obrót giełdowy. Obejmuje również wyrazy i sformułowania spotykane w różnego rodzaju dokumentach i korespondencji handlowej oraz stosowane podczas negocjacji, rozmów i podpisywania kontraktów handlowych. Zawiera około 12 tys. haseł w każdą stronę. Opracowany został przez wybitnych specjalistów fachowego języka angielskiego. Kieszonkowa forma słownika ma ułatwić korzystanie z niego w delegacji, w biurze, w urzędzie i wszędzie tam, gdzie zabraknie słowa potrzebnego, aby przeprowadzić udaną transakcję.
ISBN 83-85366-27-X
Autor MONIKA NEYMANN, JERZY MALEC
Wydawca Poltext
Okładka broszurowa
Ilość stron 352
Wymiary 11,5 x 16,5 cm
Rok wydania 2006

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: