...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneKomiksyMANGA MIECZ NIEŚMIERTELNEGO TOM 16

MANGA MIECZ NIEŚMIERTELNEGO TOM 16

19,00 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Manga fantasy, której akcja rozgrywa się u schyłku samurajskiej Japonii. Główny bohater nieśmiertelny Manji musi zabić tysiąc złych ludzi, aby móc wreszcie znaleźć ukojenie w śmierci. Niestety nigdy nie wie, czy zabił dobrą czy złą osobę. Manjiego w dalszym ciągu więzi Habaki Kagimura ze szkoły Mugai-ryu. Młody doktor Burando na rozkaz Habakiego przeprowadza szereg bardzo skomplikowanych i niebezpiecznych operacji. Liczne próby przeszczepu kończyn Manjiego więziennym skazańcom mają zapewnić tym ludziom nieśmiertelność, aby, w dalszej perspektywie, powstała idealna, niepokonana armia. Rin wciąż nie może przestać myśleć o Manjim. I choć Hyakurin uparcie namawia ją, by przestała się zamartwiać, ostatecznie obie wyruszają na jego poszukiwanie...
ISBN 978-83-237-2416-2
Autor HIROAKI SAMURA
Wydawca Egmont
Okładka broszurowa
Ilość stron 224
Wymiary 11,5 x 18 cm
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: