...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneKomiksyMANGA MIECZ NIEŚMIERTELNEGO TOM 21

MANGA MIECZ NIEŚMIERTELNEGO TOM 21

21,90 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Manga fantasy, której akcja rozgrywa się u schyłku samurajskiej Japonii. Główny bohater nieśmiertelny Manji musi zabić tysiąc złych ludzi, aby móc wreszcie znaleźć ukojenie w śmierci. Niestety nigdy nie wie, czy zabił dobrą czy złą osobę. Po zabiciu „nieśmiertelnego” potwora doktora Burando, Rin męczą wyrzuty sumienia, że w walce złamali zasady szkoły Itto-Ryu. Na szczęście Toshu nie wydala ich ze szkoły. Do domu wraca Habaki, Ryo cieszy się z jego powrotu. Habaki oznajmia jej, że musi popełnić seppuku po tym, jak dopuścił do ataku na zamek, a cały eksperyment z nieśmiertelnością się nie powiódł i czuje się winny śmierci setek ludzi. Jednak dostał jeszcze miesiąc czasu, aby pozamykać wszystkie swoje niedokończone sprawy...
ISBN 978-83-237-3676-9
Autor HIROAKI SAMURA
Wydawca Egmont
Okładka broszurowa
Ilość stron 141
Wymiary 11,5 x 18 cm
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: