...jest pusty
Książka stanowi komplet zasad dla sprzedawcy szanującego siebie, firmę i klienta. Mapa sprzedawcy to skrzynka z narzędziami, dzięki którym sprzedaż może być nie tylko efektywna, ale także przyjemna dla wszystkich uczestniczących w niej stron. Podręcznik przeznaczony jest dla:
* sprzedawców, którzy pracują w sklepach, chcą być bardzo dobrzy w tym, co robią, poznać techniki wywierania wpływu i tajniki komunikacji podczas sprzedaży,
* kandydatów na sprzedawców potrzebujących wiedzy praktycznej,
* właścicieli i managerów sklepów pragnących, aby ich sprzedawcy byli skuteczni, przysparzali firmie zadowolonych, stałych klientów i dużych zysków,
* trenerów organizujących treningi z zakresu obsługi klienta w sklepie.
Na płycie CD znajdują się mapy myśli będące nieocenioną pomocą przy pracy nad nowymi projektami czy ulepszaniu już istniejących rozwiązań oraz ankiety - narzędzia pracy sprzedawcy.
Jacek Gałązka, psycholog, absolwent warszawskiej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym. Były aktor, zdradził scenę dla handlu. 10 lat zarządzał siecią sklepów w Warszawie. Na bazie doświadczeń handlowych stworzył autorskie szkolenie sprzedawców "za ladą". Szkolił pracowników czołowych sieci detalicznych. Zawodowo interesuje się nowoczesnym technikami nauczania. Poza szkoleniami z zakresu obsługi klienta prowadzi treningi twórczego rozwiązywania problemów, szybkiego czytania, technik pamięciowych, komunikacji, redukcji stresu, budowania zespołu.
Zainteresowania prywatne to psychologia, filozofia, fotografia. Lubi pisać i jeździą na rolkach.
ISBN
83-88840-800
Autor
JACEK GAŁĄZKA
Wydawca
Poltext
Okładka
broszurowa
Ilość stron
120
Wymiary
14,5 x 20,5 cm
Rok wydania
2006
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: