...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMARKETING DOŚWIADCZEŃ OD DOŚWIADCZEŃ KLIENTA DO WIZERUNKU FIRMY
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:
zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
budowę emocjonalnych podstaw lojalności
wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie
Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.
prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ISBN
978-83-7561-244-8
Wymiary
16.5 x 23.5 cm
Autor
IWONA SKOWRONEK
Wydawca
Poltext
Okładka
broszurowa
Ilość stron
288
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: