...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieMARKETING MIĘDZYNARODOWY WYD. 2
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak: istota marketingu międzynarodowego, analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw, strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, badania marketingowe rynków zagranicznych, kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny), organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.
ISBN
978-83-208-1787-4
Ilość stron
320
Autor
ELŻBIETA DULINIEC
Wymiary
23.7 x 16.5 cm
Wydawca
PWE
Okładka
Miękka
Rok wydania
2009
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: