...jest pusty
Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach!
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń
z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego
zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom
teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.
Każdy rozdział składa się:
• z krótkiej części teoretycznej –
teorii w pigułce,
• testów sprawdzających
zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu
książki),
• zdań do uzupełnienia,
• zadań problemowych do
przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być
wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Książka kierowana jest do studentów
kierunków ekonomicznych i zarządzania – jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
Format
pdf
Rok wydania
2011
Wydanie
DL-drm
Wydawca
C.H. Beck
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: