...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieMARKETING PARTNERSKI NA RYNKU PRZEDSIĘBIORSTW TW
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw .
Autor przybliżył w książce:
sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw,
procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw,
relacje między firmami,
podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców),
wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych.
ISBN
978-83-208-2070-6
Ilość stron
196
Autor
KRZYSTOF FONFARA
Wymiary
16 x 24 cm
Wydawca
PWE
Okładka
twarda
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: