...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieMARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
teoretycznych aspektach marketingu żywności,
strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
ISBN
978-83-208-1875-8
Ilość stron
228
Autor
TOMASZ DOMAŃSKI, PAWEŁ BRYŁA
Wymiary
16 x 23,5 cm
Wydawca
PWE
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: