...jest pusty
Gastronomia jako ogniwo sfery uslug pelni wazne funkcje gospodarcze i spoleczne. Dostarczajac wysoko przetworzone produkty zywnosciowe, moze sie przyczyniac do unowoczesnienia spozycia oraz korzystnie wplywac na poziom zycia ludnosci. Ksiazka stanowi calosciowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omowil w niej: · pojecie i role gastronomii w gospodarce rynkowej, · istote i specyfike marketingu w gastronomii, · usluge gastronomiczna jako produkt, · strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej, · dystrybucje uslug gastronomicznych, · ksztaltowanie cen w gastronomii, · promocje uslug gastronomicznych, · uslugi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie, · uslugi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjnosci produktu w hotelarstwie. Ksiazka jest adresowana do studentow kierunkow ekonomicznych oraz sluchaczy szkol o profilu turystycznym. Dostarcza niezbednej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.
ISBN
978-83-208-1953-3
Ilość stron
228
Autor
JÓZEF SALA
Wymiary
16 x 23,5 cm
Wydawca
PWE
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: