...jest pusty
Na początku lat 90., kiedy Internet stał się dostępny dla prywatnych użytkowników, zaczęto dostrzegać, jaki niesie ze sobą potencjał reklamowo-promocyjny. Okazał się on idealnym środowiskiem do rozwoju małych firm, które przeistoczyły się w największe na świecie korporacje, takie jak np. Google. Prostota i łatwy dostęp spowodowały gwałtowny rozwój Internetu. Tak szybki rozwój przyczynił się, niestety, również do powstania firm, dla których priorytetem jest maksymalny zysk, a potrzeby klienta schodzą na dalszy – często bardzo odległy – plan.
Dzięki tej książce nauczysz się prawidłowo analizować konkurencję, wykorzystywać dostępne dane do indywidualnych potrzeb. Dowiesz się, jak wybrać odpowiednią firmę świadczącą usługi związane z SEO. Będziesz w stanie sam wypromować własną stronę w wyszukiwarce Google oraz dowiesz się, jak zbudować serwis, który dla takiej wyszukiwarki będzie wartościowy i wysoko oceniany w rankingach wyników Google.
Książka prezentuje m.in.:
- Co to jest SEO
- Jak dobrać słowa kluczowe dla serwisu i ocenić poziom trudności oraz skuteczność pozycjonowania
- Jak uniknąć spamu
- Jak zoptymalizować stronę do pozycjonowania
- Jak korzystać z narzędzi dostępnych w Internecie
- Jak znaleźć słowa i frazy niszowe
- Jak zbudować własne zaplecze do pozycjonowania
- Jak znaleźć rzetelną firmę zajmującą się pozycjonowaniem
Książka zawiera informacje przydatne zarówno dla osób początkujących, jak i zawodowo zajmujących się pozycjonowaniem. Omawia najważniejsze zagadnienia i jest napisana w przystępny sposób.
ISBN
978-83-01-15133-1
Ilość stron
268
Autor
PAWEŁ KOBIS
Wymiary
16,5 x 23,5 cm
Wydawca
PWN- Mikom
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2007
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: