...jest pusty
W książce "MBA w pudełku" najtęższe umysły biznesu pokazują czytelnikowi, w jaki sposób podstawowy program studiów zarządzania sprawdza się w realnym świecie. Ludzie tacy jak Michael Porter, Rosabeth Moss Kanter, Adrian J. Slywotzky, Warren Bennis czy Bill George przedstawiają cały pakiet pomysłów i narzędzi, które mogą przyśpieszyć karierę zawodową czytelnika i ułatwić mu wniesienie dodatkowej wartości do jego organizacji.
Z książki można na przykład dowiedzieć się: dlaczego finanse nie sprowadzają się do manipulowania liczbami, lecz mają ogromne znaczenie dla trwałego rozwoju, upowszechniania się bogactwa i tworzenia miejsc pracy, co to jest strefa zysków i skąd wiadomo, czy firma w niej się znajduje.
Autor wyjaśnia na czym polega umiejętność przekształcania pomysłu czy wynalazku w produkt rozwiązujący jakiś problem rynku, jak łączyć potrzeby firmy - produkowanie i rozwój - z potrzebami środowiska, by trwale je zaspokajać oraz jakie są najnowsze idee marketingowe w dziedzinie zarządzania marką, wyceny, oddziaływania na cykl życia produktu i nadawania wyróżnionej pozycji produktowi, który był traktowany jak towar masowy.
ISBN
83-88970-16-X
Ilość stron
489
Autor
JOEL KURTZMANN
Wymiary
17,5 x 23 cm
Wydawca
MT Biznes
Okładka
twarda
Rok wydania
2005
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: