...jest pusty
Międzynarodowy bestseler Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej aktualne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.
10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersytecie Chicago, Uniwersytecie Northwestern i Uniwersytecie Wirginii.
Obejmuje takie zagadnienia jak przywództwo, etyka i praworządność w biznesie, planowanie finansowe, obrót nieruchomościami oraz wiele innych aktualnych tematów. Z tej bezcennej książki nauczysz się:
• czytać i interpretować sprawozdania finansowe;
• opracowywać i wdrażać skuteczne i przejrzyste plany marketingowe;
• rozumieć zasady i metody rachunkowości;
• zarządzać relacjami z szefem;
• opracowywać strategie;
• rozumieć koncepcję wartości bieżącej;
• wykorzystywać techniki ilościowe do oceniania projektów;
• wyceniać akcje, obligacje i opcje;
• interpretować język prawa gospodarczego;
• używać żargonu menedżerów
• wielu innych rzeczy.
Na kartach tej niezwykłej książki znajdziesz informacje, doświadczenie i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Możesz zdobyć to wszystko, studiując ją w tempie jednego łatwego rozdziału dziennie.
					
						ISBN
					
					
						978-83-7746-985-9
					
					
						Wymiary
					
					
						24.0 x 16.9 cm
					
					
						Autor
					
					
						STEVEN A. SILBIGER
					
					
						Wydawca
					
					
						MT Biznes
					
					
						Okładka
					
					
						Twarda
					
					
						Ilość stron
					
					
						504
					
					
						Rok wydania
					
					
						2014
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















