...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł

MEDIOLAN I JEZIORA PASCAL LAJT

25,62 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

A.C. Milan czy Inter Mediolan? Czy wyglądasz jak koń Missoriego? W którym opactwie kupić wino? Jaka jest formuła Monzy? Mediolan, czyli nowe spojrzenie na stolicę mody i opery. Z Pascalem odwiedzisz La Scalę! Najważniejsze miejsce na światowej mapie designu, dużo ważniejsze niż Paryż i Londyn, przy nim odległe supermolochy w rodzaju Tokio czy Nowego Jorku, są zwyczajnie śmieszne, tam naprawdę nie odbywają się żadne poważne fashion-shows. Mediolan mówi: oni się nie liczą. I tak jest. Mediolan ma rację. W moim odczuciu, gdyby miasta miały płeć, Mediolan byłby mężczyzną. Stereotypowym samcem alfa, z potrzebą zaznaczania własnej siły i sprawczości. Może być elegancki, może być uwodzicielski, może być groźny i nawet jeśli bywa nieco kobiecy, to tylko po to, żeby na końcu i tak zostać numero uno. Pokona cię albo zdobędzie, tak czy owak jego musi być na wierzchu. Jakub Janiszewski, dziennikarz
ISBN 978-83-7642-265-7
Autor OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca Pascal
Okładka Miękka
Ilość stron 156
Wymiary 19.0 x 11.5 cm
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: