...jest pusty
Oddajemy do rąk Czytelników zbiór materiałów dotyczących metod i modeli zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach społeczeństwa wiedzy.
W ostatnich latach wiele mówi się o zarządzaniu, o postępie naukowo - technicznym i innowacyjnym, o aspektach ekonomicznych i organizacyjnych
działań w warunkach budowy społeczeństwa innowacyjnego przy wykorzystaniu szeroko pojętej wiedzy, w warunkach tzw. high technology,
a więc robotyzacji, zastosowania nowych materiałów produkcyjnych, tańszych lecz o lepszych parametrach techniczno-technologicznych, a więc lżejszych, wytrzymalszych, o lepszych właściwościach eksploatacyjnych. Jesteśmy świadkami dynamicznego rozwoju nowych środków przekazu i przetwarzania informacji, które zapewniają dynamiczny rozwój nauki,techniki, produkcji, marketingu, handlu itp. i to w działalności wirtualnej. Przyspieszenie rozwoju w tych obszarach działalności ludzkiej sprawia, że musimy systematycznie analizować i oceniać na bieżąco zachodzące zmiany, by móc wypracowywać nowe, bądź uaktualniać istniejące formy i metody organizacji i zarządzania, by móc dobrze i skutecznie zarządzać i zapewnić w sposób ciągły i dynamiczny rozwój kraju, regionu czy danej
społeczności, by mobilizować społeczność pracowniczą do wydajnych i efektywnych działań, z korzyścią dla zakładu pracy i satysfakcji pracowników, zgodnie z rysującymi się zasadami działania w warunkach społeczeństwa wiedzy. Opracowanie to ma ułatwić Czytelnikom zapoznanie się z rozwojem metod i modeli zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie, znaczeniem
podejścia systemowego w rozwoju zarządzania, w działaniach innowacyjnych, znaczeniem i rozwojem wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem,
którą powinni zgłębiać, doskonalić, wszyscy pracownicy, bez względu na zajmowane stanowisko.
Format
pdf
Rok wydania
2013
Wydanie
DL-drm
Wydawca
Warszawska Wyższa Szkoła Zarządzania
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: