...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł

MIĘDZYNARODOWY BIZNES TURYSTYCZNY

52,29 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (5 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Proces globalizacji sektora usług wywarł znaczący wpływ na światową gospodarkę turystyczną podlegającą nieustannym przemianom. Autorka próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące stopnia globalizacji sektora turystycznego. Umożliwi ona ocenę decyzji podejmowanych we współczesnej turystyce. Książka składa się z dwóch części: w części pierwszej (Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji) są przedstawione: struktura podmiotowa sektora turystycznego, rodzaje międzynarodowych powiązań gospodarczych w turystyce, a także ich mikro- i makroekonomiczne efekty, rozwój współpracy międzynarodowej w turystyce i priorytety wybranych, regionalnych polityk turystycznych. W drugiej części (Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego) Autorka ukazała uwarunkowania ewolucyjnej globalizacji sektorów oraz wybrane aspekty międzynarodowych stosunków w turystyce, które przesądzają o wspomnianej ewolucji. Szczególna uwaga jest poświęcona problematyce innowacyjności w turystyce i jej znaczeniu dla przemian w światowej gospodarce turystycznej. Książka będzie cenną pomocą dla wykładowców oraz studentów uczelni i kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Liczba stron 178 Rok wydania 2014 Miejsce wydania Warszawa Wydanie I Oprawa miękka Format B5 Spis treści Wstęp CZĘŚĆ I. Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji 1. Podmioty światowej gospodarki turystycznej w wybranych podsektorach 1.1. Podmioty światowego podsektora usług noclegowych 1.2. Podmioty światowego podsektora transportu lotniczego 1.3. Podmioty światowego podsektora organizacji imprez turystycznych Studium przypadku: First Choice — wczoraj i dziś 2. Rodzaje międzynarodowych stosunków gospodarczych w turystyce 2.1. Powiązania handlowe 2.2. Powiązania produkcyjno-technologiczne 2.3. Powiązania finansowo-kredytowe i kapitałowe 2.4. Współpraca międzynarodowa w sferze turystyki 2.4.1. Motywy międzynarodowej polityki turystycznej 2.4.2. Organizacje i stowarzyszenia prowadzące międzynarodową politykę turystyczną 2.4.3. Umowy międzynarodowe 3. Regionalne polityki turystyczne — wybrane przykłady 3.1. Polityka turystyczna Afryki Studium przypadku: Polityka rządów dotycząca turystyki w Afryce i roli stowarzyszeń branżowych w RPA 3.2. Priorytety polityki turystycznej Ameryki Łacińskiej 3.3. Główne problemy turystyczne Azji 3.4. Polityka turystyczna Unii Europejskiej 3.4.1. Podstawy prawne 3.4.2. Organy Unii Europejskiej zajmujące się turystyką 3.4.3. Rozwój polityki turystycznej Unii Europejskiej 3.4.4. Finansowanie przedsięwzięć turystycznych w Unii Europejskiej. Wsparcie przedsięwzięć turystycznych z funduszy strukturalnych w latach 2007-2013 w Polsce 4. Mikro- i makroekonomiczne efekty międzynarodowych stosunków gospodarczych w wybranych podsektorach światowej gospodarki turystycznej 4.1. Podsektor usług noclegowych 4.2. Podsektor usług gastronomicznych 4.3. Podsektor organizacji imprez turystycznych 4.4. Podsektor transportu lotniczego CZĘŚĆ II. Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego 5. Istota globalnych sektorów i światowej konkurencji. Uwarunkowania ewolucji sektorów w kierunku globalnym 5.1. Atrybuty sektorów globalnych 5.2. Bariery rozwoju sektorów 5.3. Czynniki wywołujące globalizację sektora 6. Korzyści skali w gospodarce turystycznej 6.1. Podsektor hoteli i restauracji Studium przypadku: Globalny zasięg działalności grupy hotelowej Accor Studium przypadku: Hyatt — firma innowacyjna 6.2. Podsektory dystrybucji turystycznej i transportu lotniczego 7. Zmiana i racjonalizacja kanałów dystrybucji produktu turystycznego 7.1. Trendy w zakresie dystrybucji produktu turystycznego 7.2. Specyfika regionalnych systemów dystrybucji turystycznej Studium przypadku: Działalność biura podróży Mark Warner Studium przypadku: Obniżanie kosztów dystrybucji na przykładzie easyJet 8. Zmiana kosztów czynników produkcji w turystyce 8.1. Podsektor usług noclegowych 8.2. Podsektor transportu lotniczego 9. Łagodzenie ograniczeń państwowych w gospodarce turystycznej i różnic społeczno-ekonomicznych 9.1. Liberalizacja w zakresie formalności granicznych 9.2. Działalność OECD i UNWTO — znaczący element integracji ekonomicznej, w tym turystycznej 10. Innowacyjność w światowej gospodarce turystycznej stymulatorem globalizacji sektora 10.1. Istota i znaczenie innowacji w turystyce Studium przypadku: Turystyka przygodowa w Szkocji i Nowej Zelandii Studium przypadku: Innowacyjność w hotelach na Balearach 10.2. Technologie informacyjne a konkurencja w światowej gospodarce turystycznej Zakończenie Bibliografia
ISBN 978-83-208-2143-7
Autor BARBARA JOLANTA DĄBROWSKA
Wydawca PWE
Okładka Miękka
Ilość stron 178
Wymiary 23.8 x 16.2 cm
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: