...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesMigracje klientów a wartość przedsiębiorstwa

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa

49,00 zł
Kod: 978-83-01-16067-8
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

ePUB ISBN: 978-83-01-16871-1

Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania.

Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce.

Książka adresowana jest do:

  • wyższej i średniej kadry menedżerskiej,
  • członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw,
  • słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta,
  • studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej.

Autorzy książki są pracownikami Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz wykładowcami na Studiach Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta.

Wydawnictwa Profesjonalne PWN to nowoczesne publikacje napisane przez najlepszych praktyków biznesu oraz wybitnych naukowców z polskich i zagranicznych uczelni.

Format epub
Rok wydania 2009
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Wydawnictwo Naukowe PWN

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: