...jest pusty
Książka ta powstała z myślą o bardziej efektywnym
i jednocześnie praktycznym nauczaniu studentów kierunków ekonomicznych.
Materiały zawarte w publikacji powstały w oparciu o praktykę biznesową
i przykłady z życia przedsiębiorstw, ich właścicieli i pracowników. Stanowi
ona zbiór ćwiczeń praktycznych łączących teorię z praktyką. W publikacji zmieniono
nazwy podmiotów oraz nazwiska osób ze względu na ochronę danych
osobowych.
Metodyka pisania poszczególnych studiów przypadku została implementowana
z najlepszych uczelni zagranicznych, wykorzystujących ją od wielu lat
w nauczaniu swoich studentów. Mamy nadzieję, że lektura pozwoli na przybliżenie
teorii mikroekonomii oraz umożliwi praktyczne jej zastosowanie.
Pomimo tego, że książka ta powstała z myślą o studentach ekonomii, może
być znakomitą lekturą dla każdego czytelnika zainteresowanego funkcjonowaniem
rynków i podmiotów gospodarczych. Obejmuje ona cztery główne partie
materiału z zakresu mikroekonomii: wprowadzenie do mikroekonomii, funkcjonowanie
rynku, funkcjonowanie przedsiębiorstwa oraz struktury rynkowe. Niniejsza publikacja powstała w efekcie prac zespołu Katedry Mikroekonomii
Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
realizujących międzynarodowy projekt na temat: „Using case study
method for improving the quality and eff ectiveness of tertiary education in the
fi eld of economics”. Projekt realizowany jest w ramach współpracy pomiędzy
Europą Wschodnią a Szwajcarią i finansowany jest grantem przez The Swiss
8 Mikroekonomia. Studia przypadków. Vol. 1
National Science Foundation. W publikacji znajdują się również studia przypadków
napisane przez studentów Studiów Doktoranckich Wydziału Nauk
Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego.
Format
pdf
Rok wydania
2013
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Uniwersytet Szczeciński Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: