...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesMikroekonomiczne aspekty innowacyjności : obszar badawczy : rynek innowacji w Polsce

Mikroekonomiczne aspekty innowacyjności : obszar badawczy : rynek innowacji w Polsce

30,00 zł
Kod: 978-83-928525-8-2
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Innowacyjność jest współcześnie jednym z kluczowych czynników odpowiadających za wzrost dobrobytu ekonomicznego poszczególnych krajów. Świadomość wzrastającego znaczenia wiedzy i innowacji jako podstawowych źródeł przewag konkurencyjnych stało się przesłanką rozwoju polityki innowacyjnej państwa, będącej integralną częścią polityki makroekonomicznej, a także polityki rozwoju regionalnego. Ten problem znalazł się w centrum zainteresowań autorów niniejszej książki. Na publikację składają się trzy działy tematyczne, tj.: innowacyjność jako czynnik gospodarki, innowacyjność w sektorze tradycyjnym oraz innowacyjność w sektorze usług. W każdym dziale przedstawione zostały zarówno szanse rozwoju, jak i zagrożenia wynikające z przemian innowacyjności.
Format pdf
Rok wydania 2010
Wydanie DL-drm
Wydawca PWSZ Suwałki

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: