...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł

MIŁOŚĆ MAŁŻEŃSTWO RODZINA TW

54,29 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Badania statystyczne wykazują, że ciągle bardzo ważna jest dla większości ludzi szczęśliwa rodzina. To ona jest synonimem udanego życia. Książka "Miłość, małżeństwo, rodzina" to właściwie podręcznik budowania szczęśliwej rodziny: począwszy od rozpoznania i zrozumienia istoty miłości dwojga ludzi, poprzez decyzję o małżeństwie, budowanie udanego związku, trud wychowanie i zrozumienia dzieci, przechodzenie przez konflikty i kryzysy, czasem pięknej walce o swoje małżeństwo i rodzinę ku drugiej młodości małżonków przeżywanej po odejściu dzieci. To prawdziwe kompendium wiedzy rodzinnej, które powinno znaleźć się w każdym domu. Na dokształcanie się nigdy nie jest za późno – tak jak nigdy nie jest za późno, aby być w życiu rodzinnym i w rodzinie szczęśliwym. Powodzenia...
ISBN 978-83-61533-49-8
Autor ADAMSKI FRANCISZEK, PÓŁTAWSKA WANDA, WIŚNIEWSKA-ROSZKOWSKA KINGA, FIJAŁKOWSKI WŁODZIMIERZ, SUJAK ELŻ
Wydawca Petrus
Okładka twarda
Ilość stron 328
Wymiary 14,5 x 20 cm
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: