...jest pusty
Dieta Dukana, dieta kopenhaska, dieta 1000 kalorii – przepisów na sukces w odchudzaniu nie brakuje, w dodatku co chwilę pojawiają się kolejne „diety cud”. Ale czy w takim razie którakolwiek z nich jest naprawdę skuteczna? Podobno ziemniaki nie są aż tak tuczące, jak się powszechnie uważa... A może to makarony? Czy rzeczywiście produkty pełnoziarniste powinny stanowić podstawę zdrowego jadłospisu? I o co tak naprawdę chodzi z tym indeksem glikemicznym? Można się w tym pogubić, prawda? Paradoksalnie nadmiar informacji na temat diet utrudnia nam wybranie efektywnego sposobu odchudzania – w zalewie sprzecznych porad oraz reklam łatwo stracić rozeznanie, co jest naprawdę skuteczne i zdrowe. Zwłaszcza, że wiele wskazówek, które do nas docierają, to żywieniowe mity. Najwyższy czas je obalić! "Mogę schudnąć" to praktyczny poradnik, który pomoże Ci uporządkować podstawową wiedzę z zakresu dietetyki. Ten napisany przystępnym, prostym językiem podręcznik dostarczy Ci sprawdzonych informacji, umożliwiających świadome i zdrowe odchudzanie. Po jego lekturze będziesz w stanie samodzielnie ocenić efektywność kolejnej „diety cud”, a także - ocenić jej wpływ na Twoje zdrowie. A czy to prawda, że odchudzanie może być przyjemne? Tak! "Mogę schudnąć" zawiera również zestaw przepisów na smakowite dietetyczne dania, które łatwo samodzielnie przygotować. Omlet czekoladowy z migdałami i pomarańczą, pierś kurczaka faszerowana szpinakiem i ricottą, placuszki dyniowe – czy to brzmi jak wyrzeczenie?
					
						ISBN
					
					
						978-83-61989-81-3
					
					
						Autor
					
					
						TOBIASZ WILK  AGNIESZKA PŁANETA
					
					
						Wydawca
					
					
						Esprit
					
					
						Okładka
					
					
						broszurowa
					
					
						Ilość stron
					
					
						280
					
					
						Wymiary
					
					
						14 x 20 cm
					
					
						Rok wydania
					
					
						2012
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















