...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneSztukaMuzykaMUZYKA LEKSYKON HISTORIA SZTUKA IKONOGRAFIA

MUZYKA LEKSYKON HISTORIA SZTUKA IKONOGRAFIA

40,57 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Kolejny tom z serii „Leksykon – historia, sztuka, ikonografia”, zawiera zbiór wyobrażeń w różnoraki sposób odwołujących się do świata muzyki i ukazuje związki, które zawsze istniały pomiędzy sztuką dźwięków a historią cywilizacji. Książka dzieli się na dwie części, z których pierwsza ma cztery rozdziały: pierwszy bada rolę muzyki w języku symboli przedstawiającym treści o charakterze filozoficznym i konceptualnym; drugi mówi o związkach muzyki z mitami klasycznymi; trzeci przedstawia główne tematy religijne, w których muzyka odegrała rolę zasadniczą, obrazując harmonię rajską i kakofonię piekielną; czwarty rozdział jest poświęcony wykonaniu muzyki. Druga cześć książki jest poświęcona ikonografii najważniejszych instrumentów należących do zachodniej tradycji muzycznej, od czasów greckich aż po współczesność.
ISBN 978-83-213-4519-2
Autor OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca Arkady
Okładka Miękka
Ilość stron 350
Wymiary 20.0 x 13.6 cm
Rok wydania 2007

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: