...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaeBookiLiteratura dla młodzieżyNajmniejsza dziewczynka na świecie

Najmniejsza dziewczynka na świecie

11,99 zł
Kod: 978-83-7758-623-5
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Magiczne dzieci to seria książek dla dzieci 6+. Są to wzruszające opowieści o zwykłych dzieciach, posiadających niezwykłą moc. Sally Gardner, utytułowana wieloma nagrodami autorka książek dla najmłodszych, jest mamą trojga dzieci i mieszka w Londynie. Napisane przez nią książki zostały przetłumaczone na 25 języków, a w Wielkiej Brytanii sprzedały się w łącznym nakładzie 2 milionów egzemplarzy. Jest laureatką wielu prestiżowych nagród literackich, a ostatnio Costa Children’s Book Award. Wszyscy spodziewają się, że Ruby Dżin będzie miała takie same magiczne zdolności jak jej rodzice. Nie ma nic bardziej mylnego – tak jej się z początku wydaje. Tymczasem Ruby staje się coraz mniejsza i mniejsza, ale swoją postawą udowadnia, że mimo niepokaźnego wzrostu można być odważnym, bystrym, mądrym i lubianym przez innych.
Format mobi
Rok wydania 2014
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Muza

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: