...jest pusty
Mapy myśli to najbardziej doskonały sposób na robienie notatek. Dzięki temu wynalazkowi Tonny'ego Buzana, każda informacja może być zapisana w sposób bardzo bliski do tego, w jaki porządkuje ją nasz mózg. Mapy myśli są potężnym instrumentem, który ułatwia zrozumienie i zapamiętanie informacji i stymuluje rozwój myśli twórczej.
Ta książka jest przeznaczona dla każdego, kto na co dzień zajmuje się własną edukacją, działalnością naukową, planowaniem, rozwijaniem idei i projektów, produkcją, usługami i handlem; dla małych i dużych uczniów, nauczycieli, studentów, pisarzy, ludzi zajmujących się biznesem i pracujących w różnych branżach, rodziców, gospodyń: jest ona dla każdego, niezależnie od wieku, zainteresowań i obowiązków jakie posiada.
Jeśli miewasz zadania związane z porządkowaniem informacji, zapamiętywaniem ważnych rzeczy i planowaniem różnych działań, albo pomagasz swoim dzieciom w ich nauce - ta książka da ci możliwość wykonywania tego łatwiej, szybciej i efektywniej niż dotychczas. Z mapami myśli twoje notatki staną się interesujące i zabawne.
Książka "Naucz się w 7 godzin: Jak tworzyć mapy myśli" dostarcza wyczerpującej, praktycznej informacji o tym, dlaczego i jak robić mapy myśli. W ciągu siedmiu godzin możesz zmienić nie do poznania sposób, w jaki zapisujesz informację. Znajdziesz tu ciekawe przykłady - pomogą ci one szybko i z łatwością opanować umiejętność sporządzania map myśli, a ćwiczenia dadzą ci możliwość doskonalenia nowych umiejętności na każdym etapie. Książka zawiera 28 kolorowych ilustracji, które obrazują każdy krok opisany w tekście. Wszystko to ma na celu, by ta lektura była przyjemna w czytaniu, jej materiał dostępny, a umiejętność sporządzania map myśli przychodziła z lekkością.
Format
pdf
Format
pdf
Wydanie
DL-nodrm
Wydanie
DL-nodrm
Wydawca
Wydawnictwo e-bookowo
Wydawca
Wydawnictwo e-bookowo
Rok wydania
2012
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: