...jest pusty
Strona głównaeBookiPedagogika Oświata i szkolnictwoNauki pedagogiczne w perspektywie społeczeństwa wiedzy i pracy, t. II
Włocławskie Towarzystwo Naukowe wraz z Wyższą Szkołą Humanistyczno-Ekonomiczną opublikowało po dwa tomy książek pt. „Pedagogika pracy i andragogika w konstelacji europejskiej i globalnej” (2005), „Pedagogika pracy i andragogika z myślą o dorastaniu, dorosłości i starości człowieka w XI wieku” (2007) będące, tak jak tegoroczna, plonem ogólnopolskich konferencji, które odbyły się w Ciechocinku. Ich głównym inicjatorem i organizatorem jest prof. zw. dr hab. Zygmunt Wiatrowiski. Tegoroczna konferencja odbyła się z okazji 30-lecia WTN i 15-lecia WSHE, pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN, Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego, Urzędu Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego. W konferencji uczestniczyło ponad 70 osób, znakomitą większość stanowili profesorowie, m.in.: Z. Kwieciński, J. Sztumski, S. Kwiatkowski, T. Aleksander, F. Szlosek, T. Nowacki, R. Gerlach, S. Wenta.
Publikacja zawiera artykuły, które były prezentowane podczas czterech sesji plenarnych oraz w trzech sekcjach problemowych.
W tomie I zgromadzono opracowania w trzech częściach: „Społeczeństwo — różne wersje nazewnicze i formuły strukturalne”, „Wiedza i praca — kluczowe pojęcia współczesności”, „Kulturowe i cywilizacyjne aspekty społeczeństwa wiedzy i pracy”.
W tomie II — dwie części:
„Wiedza i praca — w codzienności współczesnego człowieka, obywatela i pracownika”, „Pedagogiczne i cywilizacyjne wyznaczniki w dążeniu do społeczeństwa wiedzy i pracy”.
Wydawcy przedstawili dorobek naukowy konferencji w postaci dwutomowej publikacji o charakterze problemowym z tendencją do ujęcia monograficznego.
Format
pdf
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: