...jest pusty
Podczas negocjacji często poruszane są kwestie, które mogą być poufne dla Twojej firmy, a które dla konkurencji posiadają wartość handlową. Często nawet nieświadomie można ujawnić informacje, tj.: terminy kampanii promocyjnych, strukturę organizacyjną działu handlowego, procedury wewnętrzne, raporty sprzedaży, które potem rozmówca może wykorzystać.
Jak prowadzić negocjacje handlowe, by nie ujawnić zbyt wielu informacji, aby nie obróciły się przeciwko Twoim interesom?
Na jakie kwestie zwracać uwagę przed podpisaniem ostatecznej umowy, dowiesz się między innymi w tym e-booku.
Format
pdf
Rok wydania
2013
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Wiedza i Praktyka
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: