...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

NETNOGRAFIA BADANIA ETNOGRAFICZNE ON-LINE

47,52 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

W miarę jak zmienia się świat, w którym żyjemy, zmianom ulegają również narzędzia stosowane przez badaczy społecznych. Jednym z takich innowacyjnych pomysłów jest zaprezentowana w książce netnografia – forma badań etnograficznych zaprojektowana do analizowania kultur i społeczności internetowych. Podręcznik opisuje nie tylko różnorodność aktywności i interakcji w sieci, ale również w jasny i przystępny sposób pokazuje, jak badacze mogą dotrzeć do tych społeczności i rozpocząć ich analizę, niezależnie od tego, czy przedmiotem zainteresowania będą portale społecznościowe, strony internetowe, blogi, czy światy wirtualne. Stanowi zachętę do tego, aby prowadzić badania nie tylko o internecie, ale i przez internet. Robert V. Kozinets – kanadyjski profesor marketingu, od 2005 roku związany ze Schulich School of Business, York University. Jego zainteresowania akademickie dotyczą społeczności internetowych oraz badań marketingowych on-line, pracował również jako badacz i konsultant dla takich koncernów, jak Sony, Campbell Soup, American Express, Nissan czy eBay. Publikował w najważniejszych pismach naukowych, takich jak „Journal of Marketing”, „Journal of Consumer Research”, „Journal of Contemporary Ethnography”, wprowadzając tym samym do szerszego obiegu propozycję nowego podejścia do badań etnograficznych prowadzonych on-line, netnografii. Współautor książki Consumer Tribes (2007).
ISBN 978-83-01-17114-8
Autor ROBERT V. KOZINETS
Wydawca PWN
Okładka broszurowa
Ilość stron 297
Wymiary 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: