...jest pusty
Z pasją i entuzjazmem napisana historia życia chłopaka z małego miasteczka, obciążonego dysleksją, któremu matka daje do czytania Biblię, a ojciec słynną książkę Dale’a Carnegie „Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi”.
Autor ma ambicję napisania wersji 2.0 tej słynnej książki, a jako przykład wykorzystuje swoje życie. Przedstawia w książce 5-poziomową teorię budowania relacji z ludźmi, która jest równie dobra, jak wiele innych prób tego typu.
Jednak nie teoretyczne ambicje autora są tu ważne. O sile książki stanowi upór i determinacja jej autora w pokonywaniu wrodzonych wad i przeszkód. Zapis jego walki najpierw z przeciwnościami losu, a następnie o osiągnięcie sukcesu w działalności charytatywnej po prostu świetnie się czyta. Fakty są, jakie są – Spaulding jako młody człowiek osiągnął sukces: ma własną firmę, kieruje szanowanymi organizacjami charytatywnymi, zmienia świat na lepsze.
Bardzo amerykańska historia, jednych zachwyci, innych zrazi swoim „tanim optymizmem”.
Wydawca w swoim optymizmie może mieć tylko nadzieję, że tych pierwszych jest w Polsce więcej i że sięgną oni po książkę, poszukując w niej inspiracji dla swoich działań.
To jest książka motywacyjna w formie „zapisu życia”, czyli opowieści o życiu jej autora i pokonywaniu przez niego wrodzonych wad, a konkretnie dysleksji. W efekcie jest to książka motywacyjna zarówno dla osób zatrudnionych w biznesie (autor osiąga bowiem duży sukces w biznesie), jak i dla każdego (bowiem autor pokonuje wrodzone ograniczenia). Nie ma żadnej szczególnej grupy odbiorców, do której ta książka byłaby adresowana.
Kena Blancharda znamy.
Tommy Spaulding jest prezesem Spaulding Companies, firmy świadczącej usługi w zakresie rozwoju przywództwa, szkoleń i coachingu. Ponadto jest założycielem wielu organizacji charytatywnych, w tym mających na celu rozwój edukacji w USA. Laureat wielu nagród za działalność biznesową i charytatywną. To jest jego pierwsza książka.
1. Książka ukazała się na rynku amerykańskim 10 sierpnia 2010.
2. Wydawca Crown Business.
3. Już jest na 1. miejscu w rankingu Amazon.com w kategorii „sukces” oraz na 2. miejscu w kategorii „życie biznesowe”.
ISBN
978-83-77460-82-5
Wymiary
16 x 23,5 cm
Autor
TOMMY SPAULDING
Wydawca
MT Biznes
Okładka
broszurowa
Ilość stron
270
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: