...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowanePoradnikiNIEWAŻNE JAK DOBRY JESTEŚ WAŻNE JAK DOBRY CHCESZ BYĆ

NIEWAŻNE JAK DOBRY JESTEŚ WAŻNE JAK DOBRY CHCESZ BYĆ

33,32 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Nieważne, jak dobry jesteś… to zwięzły poradnik o tym, jak w pełni wykorzystać własne możliwości – to kieszonkowa biblia dla ludzi utalentowanych, a przy tym nieśmiałych. Dzięki niej niewykonalne będzie wykonalne, a niemożliwe stanie się możliwe. Po kilku dekadach spędzonych na szczycie branży, w której panuje niezwykle zacięta konkurencja, Paul Arden dzieli się swoimi spostrzeżeniami na rozmaite tematy: poczynając od zalet bycia wyrzuconym z pracy aż po powody, dla których często lepiej jest się mylić, niż mieć rację. Nieważne, czy jesteś świeżo upieczonym absolwentem, prezesem firmy, czy może pracujesz na własny rachunek – ta książka jest nieocenioną pomocą dla każdego, kto pragnie odnieść sukces.
ISBN 978-83-63944-18-6
Autor PAUL ARDEN
Wydawca Insignis FK
Okładka Broszurowa
Ilość stron 128
Wymiary 17.8 x 12.1 cm
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: