...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiJęzykoznawstwoNiewerbalna struktura dialogu

Niewerbalna struktura dialogu

11,70 zł
Kod: 978-83-242-1165-4
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Rozmawiamy ze sobą każdego dnia. Słuchamy ludzi i patrzymy na nich. Podczas rozmowy używamy nie tylko słów, posługujemy się także gestami i mimiką, które współtworzą dialog. Jak bardzo są one znaczące, jakie informacje niosą ze sobą, w jaki sposób wpływają na przebieg rozmowy? - na te i inne pytania stara się odpowiedzieć autorka niniejszej książki, ilustrując swoje rozważania przykładami zaczerpniętymi z autentycznych dialogów. Książka ta jest jedyną w Polsce publikacją w całości poświęconą problematyce środków niewerbalnych, których ludzie używają rozmawiając. Autorka dokonuje m in systematycznego przeglądu teorii językoznawczych, ze wskazaniem na te, które uprawomocniają włączenie komunikacji niewerbalnej do lingwistyki, wprowadza także w tematykę badań nad samą teorią komunikacji.
Format pdf
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Universitas
Rok wydania 2006

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: