...jest pusty
Po Igrzyskach śmierci nadeszła Niezgodna
Największy przebój literatury młodzieżowej ostatnich lat
Najlepiej sprzedająca się książka 2013 roku w Amazonie po Inferno
W kwietniu film!
Trylogia Niezgodna
NIEZGODNA ZBUNTOWANA WIERNA
Światowy fenomen
5 000 000 sprzedanych egzemplarzy tomu 1 i 2!
500 000 sprzedanych egzemplarzy tomu 3 w jeden dzień!
W 2012 i 2013 roku zdetronizowała IGRZYSKA ŚMIERCI
Na listach bestsellerów„New York Timesa”
1. miejsce – 12 tygodni
2. i 3. miejsce ponad 8 miesięcy
w Top 10 prawie 3 lata
W Internecie głośno o Veronice Roth!
Zgodnie z raportem CoverCake, firmy badającej popularność książek w mediach społecznościowych, Niezgodna i Wierna były najczęstszym tematem rozmów i komentarzy w styczniu 2014!
Jeden wybór może cię zmienić...
Altruizm (bezinteresowność), Nieustraszoność (odwaga), Erudycja (inteligencja), Prawość (uczciwość), Serdeczność (życzliwość) to pięć frakcji, na które podzielone jest społeczeństwo zbudowane na ruinach Chicago. Każdy szesnastolatek przechodzi test predyspozycji, a potem w krwawej ceremonii musi wybrać frakcję. Ten, kto nie pasuje do żadnej, zostaje uznany za bezfrakcyjnego i wykluczony.
Ten, kto łączy cechy charakteru kilku frakcji, jest niezgodny – i musi być wyeliminowany...
Szesnastoletnia Beatrice dokonuje wyboru, który zaskoczy wszystkich, nawet ją samą. Porzuca Altruizm i swoją rodzinę, by jako Tris stać się twardą, niebezpieczną Nieustraszoną. Będzie musiała przejść brutalne szkolenie, zmierzyć się ze swoimi najgłębszymi lękami, nauczyć się ufać innym nowicjuszom i przekonać się, czy w nowym życiu, jakie wybrała, jest miejsce na miłość.
Tymczasem wybucha krwawa walka między frakcjami.
A Tris ma tajemnicę, której musi strzec przed wszystkimi, bo wie, że jej odkrycie oznacza dla niej śmierć.
ISBN
9788324149445
Ilość stron
352
Wymiary
20.5 x 13.0 cm
Autor
VERONICA ROTH
Wydawca
Amber
Okładka
Miękka
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: