...jest pusty
Książka "Nowe media we współczesnym społeczeństwie" stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem. Szczególnego znaczenia nabierają w tym kontekście relacje, jakie zachodzą między tradycyjnymi środkami masowego przekazu a nowymi formami komunikacji. Zasadne pozostaje pytanie o charakter różnych komunikatorów w erze konwergencji. Prowadzi to do wytworzenia się, nieznanych we wcześniejszych okresach historycznych, relacji i interakcji międzyludzkich.
W oddawanej w ręce Czytelnika książce znalazły się artykuły mające na celu analizę nie do końca jeszcze rozpoznanej tematyki nowych mediów i różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i interakcjach międzyludzkich. Kwestie zarówno polityki, jak i związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji poddano analizie, uwzględniającej wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.
Swoje rozważania w przedmiotowej kwestii prezentują przedstawiciele wielu dziedzin nauki, m.in. socjologii, filozofii, politologii, językoznawstwa czy prawa. Znajdziemy tu artykuły odnoszące się chociażby do takich zagadnień, jak: specyfika Internetu i jego wpływ na tradycyjne formy przekazu czy też refleksje na temat wykorzystania sieci przez polityków i partie polityczne.
Format
pdf
Format
pdf
Wydanie
DL-ebwm
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe UMK
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania
2011
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: