...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaeBookiSport ŻeglarstwoNurkowanie z zatrzymanym oddechem

Nurkowanie z zatrzymanym oddechem

22,31 zł
Kod: 978-83-891-2159-2
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Niniejsze opracowanie przeznaczone jest dla miłośników sportów wodnych,chcących poznać uroki podwodnego świata. Mogą z niego korzystać nauczyciele wychowania fi zycznego, wplatając zawarte tu treści do programu lekcji wychowania fizycznego w ciągu roku szkolnego, jak też do programów obozów i kolonii w czasie wakacji. Książka ta przydatna być może absolwentom turystyki i rekreacji. Studenci kształcący się z zakresu pływania i sportów wodnych, chcący uzyskać uprawnienia instruktora rekreacji znajdą tu wiele cennych wskazówek. Osobom rozpoczynającym uprawianie nurkowania wiedza tu zawarta pozwoli na zapoznanie się z podstawowymi problemami, z jakimi mogą się spotkać pod wodą, a kadrze instruktorskiej proponowane treści pozwolą na uzupełnienie i uporządkowanie wiedzy oraz skonfrontowanie jej z własnymi doświadczeniami.
Format pdf
Rok wydania 2009
Wydanie DL-ebwm
Wydawca AWF Kraków

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: