...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiKulturaObrazy dookoła świata. Postrzeganie i prezentowanie kultur w dobie transkulturowości

Obrazy dookoła świata. Postrzeganie i prezentowanie kultur w dobie transkulturowości

26,70 zł
Kod: 978-83-231-2917-2
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Twórcy współczesnych obrazów są coraz bardziej zainteresowani różnorodnością kulturową, tworząc wypowiedzi odnoszące się do innych kultur lub wykorzystujące ich dorobek. W konsekwencji powstają wizualne całości, które bądź zawierają w sobie pewne egzotyczne motywy, bądź wypowiadają się na temat innych kultur. Mogą one być tworzone przez przedstawicieli społeczeństw zachodnich, odzwierciedlając ich sposób postrzegania pewnych paradygmatów, bądź przez autochtonów, ujawniając ich stan samoświadomości kulturowej.Książka ta, stanowiąca analizę wybranych obrazów odnoszących się do kultur istniejących na antypodach, staje się niejako formą intelektualnej podróży dookoła świata, a także przyczynkiem do dyskusji o funkcjach obrazów, które taką właśnie podróż dookoła świata umożliwiają.
Format pdf
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: