...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaeBookiPrawo Książki dla praktykówOchrona godności i innych dóbr osobistych pracownika

Ochrona godności i innych dóbr osobistych pracownika

49,00 zł
Kod: 83-7387-683-9
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

W książce zdefiniowano godność z punktu widzenia potencjalnej możliwości jej naruszenia w związku z wykonywaną pracą. Praca jest również próbą dowiedzenia, że istnieją odpowiednie środki prawne, które umożliwiają zarówno skuteczne przeciwdziałanie, jak i obronę przed opisywanymi negatywnymi zjawiskami naruszania godności pracownika. Wykazano, iż efektywnie sankcjonują one występujące w stosunkach pracy akty naruszenia godności oraz innych dóbr osobistych. Rozprawa doktorska Ochrona godności i innych dóbr osobistych pracownika otrzymała I nagrodę w VI edycji konkursu Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych na najlepsze prace magisterskie i doktorskie w dziedzinie problemów pracy i polityki społecznej pod patronatem Ministra Gospodarki i Pracy oraz Ministra Polityki Społecznej.
Format pdf
Wydanie DL-drm
Wydawca C.H. Beck
Rok wydania 2005

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: