...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaeBookiPrawo Książki dla praktykówOchrona znaków towarowych w Internecie

Ochrona znaków towarowych w Internecie

59,00 zł
Kod: 83-7387-716-9
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka stanowi pierwsze na rynku polskim kompleksowe opracowanie zagadnień związanych z nieuprawnionym używaniem oznaczeń odróżniających w sieci internetowej. Podstawową zaletą niniejszej publikacji jest przejrzyste zdefiniowanie nowopowstałych deliktów, ich pogrupowanie oraz opatrzenie przykładami. Monografia ta zawiera interesujące zestawienie orzeczeń sądów zagranicznych oraz analizę orzecznictwa sądów arbitrażowych w tym zakresie. Jest to pierwsze pogłębione opracowanie zasad uzyskania ochrony znaków towarowych używanych w Internecie na podstawie przepisów prawa polskiego. Wskazane metody ochrony przed naruszeniem prawa do znaków towarowych używanych w sieci internetowej stanowią przydatne źródło wiedzy dla prawników, studentów prawa, jak i przedsiębiorców, którzy poszukują ochrony w przedmiotowym zakresie.
Format pdf
Wydanie DL-drm
Wydawca C.H. Beck
Rok wydania 2005

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: