...jest pusty
Poprzednia książka Joego Vitale — Zero ograniczeń — odkryła przed Tobą mistyczną hawajską technikę o nazwie Ho’oponopono, kiedyś dostępną tylko dla wybranych. Dzięki Joemu technika ta stała się jasna dla każdego — dziś ludzie mogą cieszyć się zdrowiem, bogactwem i szczęściem bez ograniczeń. Książka, którą trzymasz w ręku, zaczyna się w miejscu, w którym skończyła się poprzednia. Zawiera nowe historie, objaśnia kolejne procesy, przybliża sylwetki nowych uzdrowicieli i przeprowadza przez czwarty etap przebudzenia: oświecenie.
Prawie wszystko, co robimy, czego doświadczamy i co nas ogranicza, to efekt działania naszego nieświadomego umysłu. To on nami steruje, choć najczęściej nie zdajemy sobie z tego sprawy. Programuje nas i każe zachowywać się w określony, często bardzo niekorzystny dla nas sposób. Na szczęście nie jesteśmy wobec niego bezbronni — mamy moc, która pozwala przekroczyć te ograniczenia i zacząć żyć naprawdę dzięki przebudzeniu i otwarciu na nieskończone możliwości.
To właśnie cud, który dokonuje się, gdy praktykujemy Ho’oponopono.
Joe Vitale — znany na całym świecie publicysta, mówca, muzyk, uzdrowiciel i gwiazda filmowa, codziennie praktykuje Ho’oponopono. Jest certyfikowanym uzdrowicielem Reiki, certyfikowanym specjalistą Chi Kung, certyfikowanym hipnoterapeutą, certyfikowanym specjalistą NLP, wyświęconym pastorem i doktorem metafizyki. Jest też autorem takich bestsellerów, jak Moc przyciągania (Onepress, 2006), Zagubiony podręcznik życia (Sensus, 2007), Zero ograniczeń (Onepress, 2009; wraz z dr. Hewem Lenem) i Klucz do sekretu (Onepress, 2008). Joe wystąpił też w filmie Sekret. Jest twórcą programu Miracles Coaching. Adres jego głównej strony internetowej to www.JoeVitale.com. Mieszka na obrzeżach Austin w stanie Teksas.
ISBN
978-83-246-8973-6
Autor
JOE VITALE
Wydawca
Sensus
Okładka
Twarda
Ilość stron
296
Wymiary
21.4 x 14.5 cm
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: