...jest pusty
To jest jedna z klasycznych, czy też kanonicznych książek z dziedziny komunikacji, głoszących, że źródłem większości problemów w pracy i w życiu jest zła komunikacja, a z kolei dobra komunikacja może być pomocna w ich rozwiązywaniu.
Ten nurt myślenia jest dzisiaj dość oczywisty, jednak 10 lat temu książki na ten temat stanowiły nowość, a najlepsze z nich zapoczątkowały modne i popularne programy szkoleniowe przede wszystkim w świecie biznesu, przykładem może być inna książka wydana przez MT Biznes, a mianowicie Kluczowe rozmowy (tytuł oryginału: Crucial conversations).
Książkę chyba najlepiej opisze poniższy fragment z Wprowadzenia Kena Blancharda:
Podczas gdy jedna rozmowa nie stanowi gwarancji zmiany w karierze zawodowej, w pracy, w małżeństwie, czy w życiu, każda rozmowa może prowadzić do zmiany. Rozmowa tworzy związek między ludźmi.
Zaletą i siłą książki jest umiejętne prowadzenie czytelnika za rękę przez wiele różnych scenariuszy rozmowy, punktowanie kluczowych umiejętności, podawanie ciekawych przykładów, bezpośredni i zrozumiały język.
Pozornie oczywiste, wręcz trywialne, a przecież w istocie bardzo ważne jest wprowadzenie przez autorkę rozróżnienia między rozmową a mówieniem.
Fakt, że duża międzynarodowa firma szkoleniowa, jaką jest House of Skills, opracowała i oferuje specjalny program szkoleniowy oparty na ideach zawartych w książce świadczy o jej wartości i aktualności.
„Afirmujący życie podręcznik, który kieruje nas ku rozmowom, których najbardziej potrzebujemy”.
– DOUG STONE, współautor Difficult Conversations
„Mistrzyni nauczania pozytywnej zmiany poprzez moc komunikacji” (Peter Neill, dyrektor wykonawczy AT&T Wireless) Susan Scott chce, żebyś osiągnął sukces. Aby to się stało, tłumaczy, musisz zmienić codzienne rozmowy w taki sposób, aby poprawić wzajemne zrozumienie – i dostać to, czego chcesz. W niniejszym przewodniku, zawierającym podręcznik z ćwiczeniami oraz Siedem Zasad Odważnych Rozmów, Scott uczy, jak:
• pokonywać bariery na drodze do dobrej komunikacji;
• rozwijać i wzbogacać rozmowy ze współpracownikami, przyjaciółmi i rodziną;
• zwiększać jasność i poprawiać zrozumienie w rozmowie;
• radzić sobie z silnymi emocjami – po obydwu stronach stołu.
ISBN
978-83-7746-478-6
Wymiary
15.5 x 23.5 cm
Autor
SUSAN SCOTT
Wydawca
MT Biznes
Okładka
broszurowa
Ilość stron
278
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: