...jest pusty
Mowa jest aktem społecznym szczególnie istotnym w dzisiejszym społeczeństwie informacyjnym/społeczeństwie wiedzy. Uznawana jest za najwspanialsze i najmocniejsze narzędzie ludzkiego porozumiewania się, a także poznawania. Od najmłodszych lat przekonujemy się, że nasze powodzenie w różnych sytuacjach społecznych niejednokrotnie warunkowane jest posiadanymi kompetencjami językowymi.
Niniejsza praca stanowi próbę przedstawienia zagadnień dotyczących opieki logopedycznej nad procesami komunikacji językowej dzieci. Problem ten jest prezentowany w świetle opinii uczestników tego systemu oraz postulowanych przez nich kierunków modernizacji tej opieki. Egzemplifikację prawno-praktycznego działania polskiego systemu opieki stanowią analizy indywidualnych przypadków dzieci z deficytami komunikacyjnymi.
Ustalenia badawcze wskazują na teoretyczno-praktyczne, a zarazem optymalne rozwiązania organizacyjne dotyczące zakresu zadań i kompetencji ogniw systemu opieki logopedycznej. Z tego względu opracowanie adresowane jest do studentów pedagogiki, nauczycieli, logopedów, rodziców oraz osób z szeroko pojętego środowisko społeczno-wychowawczego powołanych do udziału w procesie opieki nad mową dziecka. Wzrost świadomości problemu powinien u wskazanych „ogniw systemu logopedycznego” wyzwalać ukierunkowaną aktywność, a tym samym przyczyniać się do podwyższania efektywności podejmowanych działań.
Format
pdf
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
WSB
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: