...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

OSTATNI PAPIEŻ

28,48 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Ostatni papież to thriller utrzymany w konwencji Kodu Leonarda da Vinci Dana Browna i osnuty wokół motywów tajemniczej śmierci papieża Jana Pawła I. Prawa do publikacji książki zostały sprzedane do 20 krajów. 29 września 1978: 33 dnia pontyfikatu Jan Paweł I został znaleziony martwy. Oficjalna przyczyna śmierci podana przez Watykan to atak serca. Czy to prawda? A może papież był niewygodny dla pewnych osób i dlatego musiał umrzeć? Londyn, 2006: dziennikarka Sarah Monteiro od nieznanej osoby otrzymuje przesyłkę z tajemniczą listą nazwisk i zaszyfrowanymi notatkami. Na liście jest też wymieniony jej ojciec. Jak się okazuje, są to osoby związane z tajemniczą organizacją P2, która stoi za zamachem na Jana Pawła I. Od tej chwili kobiecie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo: wszechobecna i wszechwładna P2 wydała na nią wyrok, poluje na nią także CIA...
ISBN 978-83-7515-023-0
Autor LUIS MIGUEL ROCHA
Wydawca Otwarte
Okładka broszurowa
Ilość stron 360
Wymiary 13,5 x 20,5 cm
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: