...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł

OSTATNIA WALKA TW

39,90 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Ostatnia walka, to autobiografia Jan Zumbacha, polskiego asa myśliwskiego i dowody legendarnego Dywizjonu 303. Czytelnicy, których wiedza o walkach polskich pilotów w Wielkiej Brytanii kształtowała się jedyne na podtstawie lektury Dywizjonu 303, arakdego Fiedlera mogą czuć się zszokowani bez skazy, jest natomiast dynamiczny opis walk z niemieckimi Messerschmittami i .. odbrązowianie mitów, np. tych dotyczących Josefa Frantiąka, czeskiego asa i sposobu w jaki zaliczył on 19 zestrzeleń. Równie ciekawe przedstawione są powojenne koleje losu Jana (Jeana) Zumbacha. Ten podpułkownik RAF, odznaczony najwyższymi polskimi i brytyjskimi oznaczeniami, imał się różnych zajęć: zajmował się przemytem złota i luksusowych zegarków, był restauratorem w Paryżu oraz... najemnikiem podczas secesji Katangi i Biafry. Zmarł w 1986 r. Spoczywa na Cmentarzu Powązkowskim w Warszawie.
ISBN 83-60786-05-4
Autor JAN ZUMBACH
Wydawca Espadon FK
Okładka twarda
Ilość stron 320
Wymiary 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania 2007

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: