...jest pusty
Jeżeli dobrowolnie zrezygnujesz z outsourcingu procesów, które twoi konkurenci realizują poza organizacją, to wcześniej czy później twoja firma przestanie się liczyć na rynku – takie twierdzenie wygłosił kiedyś pierwszy premier Singapuru Lee Kuan Yew. Pogląd ten jest zbyt kategoryczny, aby się z nim w pełni zgodzić, ale odzwierciedla to, że przedsiębiorstwa na całym świecie coraz częściej decydują się na outsourcing i dzięki niemu wzmacniają swoją przewagę konkurencyjną.
Pomimo długiej historii i rosnącej popularności próby wdrożenia outsourcingu w przedsiębiorstwach często kończą się porażką. Wiele przedsiębiorstw nie osiąga korzyści z outsourcingu, jakich oczekiwano na początku. Dość duża liczba przedsięwzięć outsourcingowych ponosi wręcz straty. Potencjalne korzyści z outsourcingu powodują jednak, że coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie outsourcingu, a dzięki rosnącej wiedzy i doświadczeniu możliwe stało się minimalizowanie ryzyka związanego z outsourcingiem oraz unikanie pułapek z nim związanych.
Redaktorzy publikacji postawili sobie za cel zwrócenie uwagi menedżerów na różnorodność szans i wyzwań związanych z wdrożeniem outsourcingu w organizacji.
Z tego powodu przedstawiona tematyka dotyczy najróżniejszych kwestii związanych z zarządzaniem outsourcingiem, począwszy od zarządzania strategicznego, finansów, aspektów prawnych, a skończywszy na zagadnieniach psychologicznych Redaktorzy książki zaprosili do współpracy zarówno naukowców od lat zajmujących się praktycznymi aspektami wdrażania outsourcingu, jak i menedżerów na co dzień wdrażających projekty outsourcingowe. Dzięki temu publikacja ma charakter bardzo praktyczny i użytkowy.
Książka jest ważną i potrzebną publikacją, poszerzającą wiedzę Czytelnika o roli, zakresach i sposobach wdrażania outsourcingu w praktyce. Jej zaletę stanowi zawarta w niej praktyczna wiedza. Każdy rozdział jest uzupełniony opisem praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień w konkretnych przedsiębiorstwach. To połączenie wiedzy z praktyką outsourcingu pokazuje, jak można osiągać wyższą jakość i kompetencje oraz obniżać koszty, co jest niezbędne w procesie konkurowania współczesnych firm.
- prof.. Dr hab.. Barbara Dobiegała-Korona, SGH
ISBN
978-83-7561-157-1
Autor
DOROTA CIESIELSKA, MARIUSZ-JAN RADŁO
Wydawca
Poltext
Okładka
twarda
Ilość stron
200
Wymiary
17 x 24 cm
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: