...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł

PARYSKIE KSIĘŻNICZKI DZIEWCZYNY Z KLASĄ

20,86 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

- Wiem, że polubię Marie-Camille. Po prostu to wiem. - Carrie! Przecież nawet jej nie widziałaś! - Wiem. Ale mam niepodważalne podświadome przeczucie, że się polubimy. Carrie, Rani i Chloe nie mogą się doczekać dziewczyn z Francji, które przyjeżdżają na wymianę do ich szkoły. W końcu to paryżanki! One na pewno wiedzą wszystko o najnowszych trendach w modzie. Szybko jednak okazuje się, że Carrie nie może dogadać się z Marie-Camille, która zachowuje się jak nieznośna księżniczka. Po pierwszych nieporozumieniach sytuacja tylko się pogarsza... A kosztowne kremy i ciuchy z metkami znanych projektantów nie są dobrym lekarstwem na brak pewności siebie i stresy nastoletniego życia. Dziewczyny z klasą dobrze o tym wiedzą. Dla nich najważniejsza jest przyjaźń. Zawsze! To już druga książka z fantastycznej serii Dziewczyny z klasą!
ISBN 978-83-61635-58-1
Ilość stron 192
Wymiary 13 x 20 cm
Autor LIZ ELWES
Wydawca Akapit Press
Okładka broszurowa
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: