...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesPIGUŁKA PRZYWÓDZTWA BRAKUJĄCY ELEMENT MOTYWUJĄCY LUDZI TW

PIGUŁKA PRZYWÓDZTWA BRAKUJĄCY ELEMENT MOTYWUJĄCY LUDZI TW

24,31 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (20 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Doskonała umiejętność motywowania pracowników, perfekcyjne techniki zarządzania działem, charyzma budząca powszechną zazdrość i nietuzinkowe umiejętności komunikacyjne - oto menedżer idealny. Wyobraź sobie teraz, że masz w zasięgu ręki cudowną pigułkę, za sprawą której tak skutecznie motywujesz swój zespół, że osiąga on ponadprzeciętne wyniki nawet pod silną presją i przy autentycznym zaangażowaniu. Niestety, cudowna pigułka, która z dnia na dzień uczyni z Ciebie genialnego i doświadczonego przywódcę, nie istnieje. Na szczęście są lepsze sposoby na uzyskanie niesamowitych rezultatów i porwanie tłumów. Ta książka to kwintesencja wiedzy, jaką powinien posiadać współczesny menedżer, jeśli chce skutecznie osiągać zamierzone cele. Gotowy na podjęcie wyzwania?
ISBN 978-83-246-4274-8
Wymiary 12 x 19.5 cm
Autor KEN BLANCHARD, MARK MILLER
Wydawca One Press
Okładka twarda
Ilość stron 80
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: