...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

Pirates and Privateers

47,72 zł
Kod: 978-1-84839-235-9
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

From Robert Louis Stevenson’s 'Treasure Island' to Errol Flynn in 'Captain Blood' on to today’s 'Pirates of the Caribbean', the romantic image of pirates in modern Western popular culture has long been with us. But of course pirates come in many guises, and not all of them as charming as Johnny Depp.

Pirates are outlaws who move quickly, a form of lawlessness based on the application of immense short term power by mobile forces which fade away, similar to guerrilla warfare.

In 'Pirates and Privateers' Tom Bowling offers a lively history of piracy, from ancient times through the ‘privateers’ such as Morgan, with their Letters of Marque (an early example of State-sponsored terrorism), to the still real and flourishing threat of contemporary pirates that patrol the less well-regulated shipping lanes of the world today.

Format mp3
Rok wydania 2009
Format mp3
Rok wydania 2009
Wydanie DL-wm
Wydawca Matrix Digital Publishing
Wydawca Matrix Digital Publishing

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: