...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneAkademickaFachowaPODSTAWY PROGNOZOWANIA SYMULACJI I STEROWANIA OPTYMALNEGO

PODSTAWY PROGNOZOWANIA SYMULACJI I STEROWANIA OPTYMALNEGO

42,76 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak: • opisywanie określonych zjawisk gospodarczych, • badanie struktury wewnętrznej zjawisk czy podmiotów gospodarczych, • przewidywanie wartości zmiennych ekonomicznych na podstawie różnych metod prognozowania i analizy symulacyjnej. Głównymi zaletami publikacji jest aplikacyjny charakter przedstawianych zagadnień oraz brak rozbudowanego aparatu matematycznego. Dzięki temu Czytelnik, nawet z podstawową wiedzą matematyczną, jest w stanie zrozumieć treść książki. Książka jest przeznaczona dla studentów ekonomii, finansów i zarządzania oraz pracowników działów finansów i marketingu w przedsiębiorstwach.
ISBN 978-83-01-17434-7
Autor DARIUSZ J. BŁASZCZUK
Wydawca PWN
Okładka Miękka
Ilość stron 284
Wymiary 23.5 x 16.5 cm
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: