...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzaniePODSTAWY ZARZĄDZANIA KONCEPCJE STRATEGIE ZASTOSOWANIA
Podręcznik obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania organizacjami - jest ściśle dostosowany do nowych wymagań programowych nauczania przedmiotu podstawy zarządzania. Przedstawiono w nim m.in.: * podstawowe definicje organizacji oraz opis ich najważniejszych modeli, * koncepcje różnych szkół zarządzania i ewolucję podejścia do zarządzania organizacją, * najważniejsze kwestie związane z zarządzaniem współczesną organizacją, takie jak: o strategie organizacyjne, o podejście do innowacji, o zarządzanie zasobami ludzkimi, o kultura organizacyjna, o podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu. Książka jest adresowana do wykładowców i studentów szkół państwowych i prywatnych na kierunkach: zarządzanie (do przedmiotu podstawy zarządzania), prawo, politologia, stosunki międzynarodowe, europeistyka, ekonomia, polityka społeczna, administracja publiczna, a także do praktyków gospodarczych i przedsiębiorców. Autorzy są pracownikami naukowymi Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
ISBN
978-83-01-15808-8
Ilość stron
284
Autor
OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wymiary
16,5 x 23,5 cm
Wydawca
PWN
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2009
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: