...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistyczneFilozofiaPOETYKA TELEWIZYJNYCH PROGRAMÓW PORANNYCH MIĘDZY INFORMACJĄ TABLOIDEM I AUTOPROMOCJĄ
Niesłabnąca od lat popularność telewizji śniadaniowej skłania do analizy programów porannych i przyczyn ich wysokiej oglądalności. Telewizja śniadaniowa w Polsce reprezentuje nową erę w historii telewizji: przenikanie się kultur, symboliczne uproszczenie dyskursu społecznego, mediatyzację wydarzeń i ludzi, współistnienie z reklamą. Jej konstrukcja formalna oraz poetyka stoją w sprzeczności z tradycyjnym wykorzystaniem gatunkowości jako podstawy kreowania przekazu telewizyjnego. Równocześnie klasyczne teorie oddziaływania mediów tracą na znaczeniu na rzecz teorii krytycznych zarówno w odniesieniu do telewizji, jak i samej widowni.
Autor twierdzi, że telewizja śniadaniowa jest postgatunkiem, czyli nową formą współczesnych mediów. Potwierdzenie tej tezy jest głównym celem książki.
Marcin Sanakiewicz (ur. 1980), dziennikarz i wydawca telewizyjny, lektor radia i telewizji, absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Wydziale Politologii UMCS w Lublinie.
ISBN
978-83-7383-617-4
Autor
MARCIN SANAKIEWICZ
Wydawca
Scholar
Okładka
broszurowa
Ilość stron
136
Wymiary
14.5 x 21 cm
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: