...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł

POKONAĆ EVEREST

35,14 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Kiedy Bear Grylls, młody żołnierz brytyjskiej armii, wyskoczył z samolotu nad afrykańską pustynią, a czasza spadochronu rozdarła się na dwie części, całe jego życie mogło lec w gruzach. Po wypadku chłopak spędził kilkanaście tygodni w szpitalu, ucząc się na nowo, jak chodzić, siedzieć, a nawet oddychać. Półtora roku po tych wydarzeniach, w wieku 23 lat, podjął kolejne wyzwanie: zdobył najwyższą górę świata. Historia wyprawy na Mount Everest. ?Senność, jaką odczuwa się na tej wysokości, jest niesamowita. Brak tlenu sprawia, że człowiek porusza się coraz wolniej, jakby pełzł. Lenistwo ogarnia całe ciało, w tym płuca, a w głowie pojawia się myśl: Po co walczyć? To nie ma sensu... Człowiek przestaje się czymkolwiek przejmować i to właśnie jest największe niebezpieczeństwo czyhające w tym miejscu. Zupełna, trudna do przezwyciężenia obojętność.?
ISBN 978-83-7642-048-6
Autor BEAR GRYLLS
Wydawca Pascal
Okładka broszurowa
Ilość stron 272
Wymiary 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: